شرایط و ضوابط استفاده از خدمات بیاتم

اولین انتشار این سند در تاریخ 1 تیر ماه 1398 صورت گرفته و این سند در تاریخ 1 فروردین 1402 بروزرسانی گردیده است.

در استفاده از خدمات فروشگاه بیاتم (که از این پس با عنوان بیاتم درج خواهد شد) یک سری شرایط و ضوابط به عنوان اصول کلی ارائه خدمات در نظر گرفته شده که در این صفحه ذکر گردیده است و به صورت کلی بر روی تمامی فعالیت های بیاتم حکم فرما خواهد بود و محتوای این صفحه به عنوان یک سند رسمی تلقی میگردد.

کلیه قوانین حاکم بر تجارت الکترونیک که در کشور جمهوری اسلامی ایران مورد استفاده قرار میگیرد؛ در وبسایت بیاتم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کلیه افرادی که به هر نحو از خدمات بیاتم استفاده میکنند؛ با عنوان مشتری شناخته خواهند شد و در این سند ، کاربران وبسایت بیاتم را زین پس با عنوان مشتری یاد خواهیم کرد.

بیاتم مختار است در هر زمانی محتوای این صفحه را بدون اطلاع قبلی بروزرسانی نموده و بخش های مختلف را به صورت دقیق مشخص و برای ویرایش، حذف و اضافه اقدام نماید.

آخرین نسخه بروز شده از این سند با کلیک بر روی لینک مربوط به “شرایط و ضوابط استفاده” در هدر و پانوشت سایت بیاتم قابل مشاهده و دریافت می باشد.

ارسال درخواست به جهت دریافت هر گونه سفارش شامل ترجمه قالب وردپرس، ترجمه افزونه وردپرس، طراحی سایت، درخواست حساب پشتیبانی، راست چین سازی و هر گونه خدمات که در بیاتم عرضه میگردد؛ از سوی مشتری به عنوان مطالعه دقیق این سند و پذیرش کلیه قوانین و شرایط بیاتم می باشد.

هرجا که در این سند از عنوان مشتری یاد گردد؛ شامل جنسیت مؤنث، مذکر، بدون جنسیت تحت هر عنوان دیگر مثل زن، مرد، جوان، پسر، دختر، پیر و … خواهد بود و اگر در بخشی از این سند از عنوان مفرد استفاده گردد متناسب با متن زمینه، جمع نیز فرض خواهد شد و بالعکس.

لفظ شامل که در هر بخش از این سند قید میگردد؛ به معنی “مشمول بدون هیچ محدودیتی” می باشد.

خدمات وبسایت بیاتم

خدمات بیاتم شامل موارد زیر می باشد :

  1. ترجمه و فارسی سازی قالب های وردپرس منشتر شده در فروشگاه تم فارست و سایر وبسایت ها و عرضه آن به صورت استفاده عمومی مشتریان
  2. ترجمه و فارسی سازی افزونه های وردپرس منتشر شده در کدکنین و سایر وبسایت ها و عرضه آن به صورت استفاده عمومی مشتریان
  3. راست چین سازی قالب وردپرس
  4. راست چین سازی افزونه وردپرس
  5. ترجمه قالب وردپرس دلخواه مشتری
  6. ترجمه افزونه وردپرس دلخواه مشتری
  7. راست چین سازی قالب وردپرس دلخواه مشتری
  8. راست چین سازی افزونه وردپرس دلخواه مشتری
  9. پشتیبانی 24 ساعته در تمام روز های هفته (حتی روز های تعطیل) با استفاده از تیکت و تماس تلفنی برای هر محصول در مدت زمان 6 ماه پس از خرید محصول به صورت کاملا رایگان
  10. پشتیبانی 24 ساعته در تمام روز های هفته (حتی روز های تعطیل) با استفاده از تیکت و تماس تلفنی برای مشتریانی که بسته های خدمات پشتیبانی بیاتم را خریداری کرده اند.
  11. آموزش ویدئویی غیر رایگان به جهت کار با وردپرس فارسی و قالب وردپرس و افزونه های وردپرس
  12. آموزش ویدئویی رایگان به جهت کار با وردپرس فارسی و قالب وردپرس و افزونه های وردپرس
  13. آموزش متنی رایگان به جهت کار با وردپرس فارسی و قالب وردپرس و افزونه های وردپرس
  14. آموزش بهینه سازی سایت و سئو سایت
  15. نصب و درون ریزی پیشنمایش قالب های وردپرس برای مشتریان پس از خرید محصول در زمان 1 ساعت الی 120 ساعت (1 ساعت تا حداکثر 5 روز پس از خرید محصول) در صورت ثبت درخواست مشتری از طریق تیکت پشتیبانی

وظایف بیاتم در قبال مشتریان

انجام تغییرات، اصلاحات و افزایش امکانات به صورت اختصاصی بر عهده بیاتم نبوده و مشتری میتواند از خدمات سایر توسعه دهندگان و فریلنسر ها برای انجام اصلاحات، تغییرات و افزایش امکانات استفاده کند.

بیاتم موظف است محصولات ارائه شده را به مدت 6 ماه شمسی پس از خرید محصول توسط مشتری به صورت کاملا رایگان و شبانه روزی پشتیبانی نماید.

بیاتم موظف است جدیدترین نسخه محصول که در مارکت اصلی منتشر گردیده است را ظرف حداکثر 10 روز کاری به فارسی ترجمه و به مشتریان ارائه کند همچنین در صورت توقف انتشار محصول در مارکت اصلی، بیاتم موظف است آخرین نسخه منتشر شده را به مشتریان عرضه نماید.

بیاتم موظف است به کلیه درخواست های پشتیبانی که از طریق تماس تلفنی صورت میپذیرد؛ اولویت پاسخگویی داده و بر اساس صف انتظار مشتریان از طریق تیکت خدمات پشتیبانی را به مشتریان عرضه نماید.

بیاتم موظف است محصول اورجینال و غیرنال شده را بدون محدودیت استفاده در اختیار مشتری قرار دهد.

بیاتم موظف است ترجمه دقیق و با کیفیت برای کلیه محصولات منتشر شده ارائه نماید.

بیاتم موظف است محصول بدون هر گونه مشکل را به مشتریان ارائه کند.

بیاتم موظف است پیش نمایش فارسی محصول را به صورت آنلاین قبل از خرید به مشتریان ارائه نماید تا مشتریان امکان بررسی و تست محصول را داشته باشند.

بیاتم کلیه پیش نمایش ها را در وبسایت های بدون محتوای اولیه و سایت های خام وردپرسی نصب می نماید و نصب پیش نمایش در سایت های دارای محتوا به هیچ وجه صورت نمیپذیرد و مشتری موظف است که درون سایت دارای محتوای خودش؛ فقط نصب پوسته وردپرس و یا افزونه وردپرس را درخواست دهد.

استفاده از خدمات بیاتم توسط مشتریان

مشتریان گرامی میتوانند از کلیه خدمات ارائه شده توسط بیاتم با توجه به ضوابط و شرایط مندرج در این صفحه با پرداخت هزینه و یا به صورت رایگان استفاده نمایند.

مشتریان موظف هستند که محصول خریداری شده را به صورت شخصی استفاده کنند و هرگونه فروش یا انتشار محصول به صورت رایگان موجب قطع دسترسی کاربر به سایت بدون اطلاع قبلی گردیده و بیاتم به جهت دریافت غرامت در مراجع قضایی از مشتری خاطی شکایت خواهد کرد.

بیاتم موظف است پس از خرید محصول توسط کاربر درصورتیکه کاربر درخواست پشتیبانی به جهت درون ریزی دمو ثبت نماید؛ حداقل ظرف 1 ساعت و حداکثر ظرف 120 ساعت (5 روز) برای درون ریزی پیش نمایش اقدام کند.

مشتریان با استفاده از خدمات بیاتم کلیه شرایط و مقررات را پذیرفته و مورد تایید آنها می باشد.

خدمات پشتیبانی بیاتم به صورت آنلاین از طریق درخواست تیکت پشتیبانی ارائه میگردد که با تماس تلفنی در 24 ساعت شبانه روز ؛ اولویت پشتیبانی به ترتیب زمانی که مشتریان تماس گرفته اند در صف بررسی و پاسخگویی قرار خواهد گرفت.

مالکیت حقیقی حساب کاربری بر عهده مشتری می باشد و مشتری تضمین میکند به جهت پرداخت در وبسایت از عابربانک شخصی استفاده نماید و در صورت هر گونه سوء استفاده احتمالی از اطلاعات پرداخت دیگران؛ حساب کاربری مشتری مسدود و اطلاعات مشتری به مراجع قضایی اعلام خواهد گردید.

مشتری متعهد میگردد که هیچ گونه تغییر و دستکاری ای در فایل های اصلی مربوط به قالب وردپرس یا افزونه وردپرس خریداری شده از بیاتم ایجاد ننماید و در صورت نیاز به تغییر در پوسته وردپرس از Child Theme استفاده نموده و در صورت نیاز به ایجاد تغییر در افزونه هیچ گونه مسئولیتی بر عهده بیاتم نمی باشد.

مشتری می پذیرد که بروزرسانی قالب وردپرس، افزونه وردپرس حداکثر ظرف مدت 10 روز پس از انتشار در مارکت اصلی؛ توسط بیاتم صورت پذیرد و در صورت توقف انتشار محصول در مارکت، بیاتم موظف است آخرین نسخه از محصول که پیشتر منتشر گردیده را به مشتری عرضه و ارائه نماید.

سلب مسئولیت بیاتم

ممکن است برخی از محصولات و خدمات بیاتم توسط مشتریان سایت در وبسایت های دیگری عرضه گردند که مشتری متعهد میگردد در صورت مشاهده این موارد به بیاتم اطلاع رسانی نموده و درصورتیکه مشتری با استفاده از خدمات سایرین متضرر گردد بیاتم هیچ گونه مسئولیتی در قبال مشتری نخواهد داشت و مشتری موظف است که برای استفاده از خدمات فقط و فقط از درگاه اینترنتی بیاتم به نشانی biatheme.ir استفاده کند.

تهیه نسخه پشتیبان از وبسایت های مشتریان؛ بر عهده بیاتم نمی باشد.

وضعیت های پیش بینی نشده و فورس ماژور

مشتری درک می کند و می پذیرد و موافق است که بیاتم در مورد تأخیر در اجرای مفاد این سند، فرم‌های سفارش و سایر خدمات و قرارداد های بیاتم در صورت رخداد وقایعی خارج از کنترل بیاتم شامل بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اعتراض عمومی، آشوب، مصائب ملی، زمین لرزه، اعتصاب، اغتشاش، آتش سوزی، سیل، آلودگی آب، انفجار، قحطی، نزاع کارگری، مشکل حمل و نقل عمومی، تصادف، ممنوعیت یا محدودیت حکومتی، قطعی و اختلال در اینترنت هیچ گونه مسئولیت زمانی را متوجه بیاتم نخواهد کرد و بیاتم موظف است برای کاهش و سبک کردن تاثیرات فورس ماژور، تلاش معقولی نموده اما در صورت عدم حصول نتیجه؛ هیچ مسئولیتی شامل بیاتم نخواهد بود و ضرر و زیان مشتری و بیاتم به صورت 50% سهم بیاتم و 50% سهم مشتری محاسبه خواهد گردید.

همچنین با توجه به توضیح فوق؛ تعلیق سرویس های مشتری در وضعیت ویژه بر اساس فعالیت شرکت و با ارسال یک اطلاعیه به مشتری صورت می پذیرد.

اصل صلاح و صوابدید قانونی

مشتری اقرار و تضمین می‌کند که این سند را به طور کامل خوانده است و وقت کافی برای اطلاع از جوانب قانونی آن داشته است یا اینکه از این کار چشم پوشی کرده است و بنابراین شرایط و ضوابط مندرج در این سند را بدون هیچ گونه ابهامی درک کرده و با آنها موافق است.