گارانتی و بازگشت وجه
گارانتی محصولات و بازگشت وجه در بیاتم دارای قوانین خاصی می باشد که لازم است به جهت اطلاع دقیق محتوای این صفحه را به صورت دقیق مطالعه نماید.
پس از خرید محصول؛ در صورتیکه مشتری محصول را دانلود کرده باشد؛ بازگشت وجه به هیچ وجه صورت نمی پذیرد.
مفاد این سند شامل کلیه قوانین تجارت الکترونیک جاری در کشور جمهوری اسلامی ایران (مطالعه قانون از سایت مرکز پژوهش های مجلس) بوده و همچنین توضیحات ارائه شده در صفحه مربوط به شرایط و ضوابط استفاده از خدمات بیاتم نیز در این صفحه مورد استفاده قرار میگیرند.
ضمانت کیفیت محصولات در بیاتم
بیاتم با ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان گرامی همواره برای حفظ رضایت کاربران در تلاش می باشد در همین راستا ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب مشتریان از مهم ترین اهداف بیاتم است.
تمامی محصولاتی که در فروشگاه منتشر میگردند؛ قبل از انتشار به صورت کامل توسط تیم فنی و تیم بررسی کیفیت، مورد بازبینی قرار میگیرند و محصولات بدون هرگونه مشکلی منتشر میگردند؛ بیاتم در راستای احترام به حقوق مشتری و مشتری مداری بخش مربوط به گارانتی محصولات را با شرایط زیر در نظر گرفته است.
شرایط بازگشت وجه در بیاتم
در صورتیکه کمتر از 3 ماه از خرید محصول توسط شما گذشته باشد و شما دارای یکی از شرایط زیر باشید خدمات گارانتی محصول شامل شما خواهد بود.
1. وجود مشکل غیرقابل اصلاح در محصول خریداری شده به صورتیکه مشتریان گرامی نتوانند از خدمات سایت استفاده نمایند.
2. با توجه به اینکه شما جزئیات و توضیحات مربوط به محصولات را مطالعه می نماید در صورت مغایرت و عدم تطابق توضیحات با محصول خریداری شده شما میتوانید درخواست بازگشت وجه خودتان را ثبت کنید.
3. چنانچه محصول ارائه شده به صورت ناقص ارائه گردد (پیش نمایش آنلاین محصول وجود نداشته باشد) و کیفیت محصول باعث رضایت شما مشتری گرامی نگردد؛ محصول به عنوان محصول ناقص تلقی گردیده و شما میتوانید حتی در صورت دانلود محصول برای بازگشت وجه (افزایش اعتبار کیف پول و دریافت کد تخفیف برابر با مبلغ پرداختی) درخواست خودتان را ثبت کنید.
4. در صورتیکه محصول دارای مشکل جدی باشد و این مشکل رفع نگردد.
5. در صورت عدم دریافت خدمات پشتیبانی محصول به مدت حداقل 120 ساعت (5 روز)
گارانتی محصولات در بیاتم شامل چه مواردی نمی شود؟
ضمانت محصولات با توجه به کامل بودن توضیحات این صفحه؛ شامل موارد زیر نخواهد شد.
1. خرید اشتباه و خرید تکراری
2. عدم مطالعه توضیحات محصول قبل از خرید
3. عدم بررسی پیشنمایش محصول قبل از خرید
4. عدم دریافت مشاوره قبل از خرید
5. عدم توانایی استفاده از محصول به دلیل ضعف دانش فنی
6. عدم شناخت و استفاده از وردپرس
پس از خرید محصول؛ در صورتیکه مشتری محصول ناقص را دانلود کرده باشد، با ثبت درخواست مشتری امکان بازگشت وجه به کیف پول مشتری و یا ارائه کد تخفیف دقیقا برابر با مبلغ پرداختی به مشتری وجود دارد.
در صورت درخواست مشتری به جهت بازگشت وجه به حساب بانکی؛ برای محصولاتی که شامل دسته 1 و 2 هستند (محصول ناقص غیرقابل اصلاح و عدم تطابق توضیحات محصول با پیش نمایش و محصول خریداری شده) مشتری می تواند با ثبت تیکت از طریق ناحیه کاربری درخواست خودش را برای بازگشت وجه به صورت نقدی به شرح زیر ثبت نماید :
1. آپلود تصویر صفحه اول شناسنامه / کارت ملی / گواهینامه رانندگی / کارت پایان خدمت (یک مورد کافی می باشد)
2. آپلود تصویر درخواست بازگشت وجه با متن زیر (روی یک کاغذ سفید با خودکار آبی بنویسید)
اینجانب …………………… فرزند ……………….. با شماره ملی ………….. و شماره تماس ……………….. و شناسه کاربری ………………….. و ایمیل ………………….. درخواست بازگشت مبلغ ……………….. ریال که در تاریخ …………………… از طریق درگاه پرداخت زرین پال به شماره تراکنش ………………. را به شماره کارت/ شماره حساب/ شماره شبا ……………………………………………………. بانک ……………………….. به نام خانم / آقای ……………………………….. را از بیاتم دارم.
امضاء و تاریخ
لازم به ذکر است که نام و نام خانوادگی صاحب حساب کاربری در سایت و شماره کارت/شماره حساب/شماره شبا و شماره موبایل مشتری باید یکسان باشد.
لازم به توضیح است که باید درخواست خودتان را حتما به صورت دستی روی یک برگ کاغذ سفید (در هر قطع) و با خودکار آبی تایپ کرده و تصویر آن را بارگذاری نمایید.
بازگشت وجه به تمامی کارت ها، شماره حساب ها، شماره شبا ها با توجه به ظوابط و مقررات پرداخت بانکی صورت می پذیرد و ممکن است بین 1 ساعت الی 72 ساعت (در روز های عادی) و زمان نامشخص در روز های تعطیل صورت پذیرد.